среда, 16 апреля 2014 г.

Модуль 4: "Формуюче оцінювання в проектному навчанні"

     У цьому модулі я розпочала процес планування вивчення обраної теми з того, що визначила, які саме державні освітні стандарти відповідають даній темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, я встановила навчальні цілі та важливі поняття обраної теми. 
     
     У мене була можливість попрактикуватися в формулюванні основних запитань, а потім вдосконалили свої запитання. Після дослідження існуючих стратегій з формуючого
оцінювання я склала перший варіант плану оцінювання учнів для своєї теми, а потім створила засоби оцінювання,
яке буде відбуватися постійно впродовж виконання учнями проекту. 
 
     Знання, отримані при роботі з даним модулем, є дуже цінними для створення яскравого,  насиченого уроку; ідея формуючого оцінювання є для мене цікавою – планую використовувати у майбутній педагогічній роботі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий