среда, 23 апреля 2014 г.

Модуль 9: " Диференціація навчання різних учнів"

     При навчанні дітей, коли в центрі навчального процесу є учні, вчителям важко тримати постійний невпинний прямий контроль та нагляд за ними. 
     Для сприяння розвитку їх самостійності у навчанні ми повинні формувати в учнів самоспрямованість, тобто не лише надавати можливість виконувати самостійну роботу за інструкціями, а й навчати їх ставити власні навчальні цілі, планувати свою власну навчальну траєкторію, планувати, реалізувати та оцінювати свою діяльність з реалізації власних навчальних цілей.. 
     Ця навичка 21 століття – бути самоспрямованим у навчанні - є дуже важливою для того, щоб бути успішним у школі, особистому житті та на роботі.

 Під час тренінгу ми: 

1. Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; 

2. Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні; 

3. Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів; 

4. Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні; 

5. Створили форму он-лайн тестування (опитувальник).


Комментариев нет:

Отправить комментарий