У модулі 5 було виконано такі завдання:
- обговорила у групі, як зробити проекти відповідними вимогам дер-
жавних освітніх стандартів та навчальних програм;
- розглянула та обговорила закони щодо авторських прав та правил
правомірного використання робіт в освітніх проектах;
- створила список використаних джерел для мого
проекту;
розглянула, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці;
- оцінила Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах;
- створила форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій.
Інтернет не може бути єдиним інструментом для навчання, але його можливості дуже полегшують вчителю роботу.
Модуль 6.
На
цьому модулі я поміркувалла про те, які зміни може внести використання
сервісів Веб 2.0. щодо спілкування та співпраці у навчаннів учнів, а саме:
- як можна ефективно використовувати комунікації та співробітництво для покращення процесу навчання учнів та оцінювання;
- як навчити учнів безпечній роботі в інтернеті;
- як краще використовувати сервіси інтернету для співробітництва і спілкування;
- як покращити своє викладання та навчання учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий