суббота, 12 апреля 2014 г.

Модуль 1: "Цілі, завдання та ресурси тренінгу"

      Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання під час тренінгу, а саме я прагну вдосконалити свої вміння щодо впровадження навчальних проектів серед учнів, що дозволять краще залучити їх до процесу навчання та дадуть змогу поєднати навчальні цілі вчителя з відповідними цілями учнів.

Я маю усвідомити відповіді на наступні питання:


1. Як під час навчання поставити перед собою цілі, які реально
 можна досягти на тренінгу та  продовжувати реалізовувати 
після нього?

2.  Як мої цілі навчання на тренінгу допоможуть мені
досконалити власний педагогічний досвід?

3. Як чіткі й конкретні власні цілі допоможуть мені 
цілеспрямовано навчатися на тренінгу?

4. Як ресурси програми допоможуть мені підвищити 
професійний рівень?


Цей модуль допоміг мені :

  • обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме: я хочу навчитися впроваджувати в своїй діяльності такі проекти, які б зацікавили учнів і спонукали їх до активної участі в роботі, а також навчитися правильно оцінювати учнівскі проекти;
  • ознайомитися з цілями та завданнями тренінгу;
  • заповнити вхідну анкету учасника;
  •  навчитися працювати з ресурсами тренінгу: посібником, сайтом освітніх програм та сайтами допоміжних матеріалів, електронним довідником;
  • створити власний блог;
  • зареєструвалися на вікі-сайті;
  • заповнити вхідну анкету учасника;


Комментариев нет:

Отправить комментарий